Podnikanie

O predaji spoločnosti

Pri predaji firmy sa stretávajú dve protichodné strany a to predávajúci a kupujúci. Predaj firmy prechádza cez sprostredkovateľa, ktorý ošetruje všetky potrebné záležitosti, ktoré je nevyhnutné dodržať a splniť v súlade s platnou legislatívou v našej krajine, aby sme sa vyhli prípadným nezrovnalostiam, problémom, prípadne pokutám za nedodržanie stanovených postupov a podobne. Práve tieto hodnoty ako je účtovne čistá spoločnosť, sú pre kupujúceho smerodajné a rozhodujúce pri výbere spoločnosti. Úlohou sprostredkovateľskej firmy je spolupracovať s obidvomi zúčastnenými stranami a viesť ich v prípade zhody a súladu k podpísaniu kúpno-predajnej zmluvy, na základe ktorej môže dôjsť k samotnému obchodu.

príprava potrebných dokumentov

Predávajúci musí dodržať podmienky vzťahujúce sa na účtovníctvo predávajúcej spoločnosti. Ktorá má byť bez pohľadávok a záväzkov. Výnimkou sú takzvané ready made spoločnosti, ktoré nikdy nepodnikali, nemajú žiadnu históriu a žiadny pohyb na účtoch. Takže práve na nich sa tieto podmienky nevzťahujú.

Predaj firmy https://41business.com/predaj-ready-made sa uskutočňuje prostredníctvom webovej stránky, kde v databáze firiem nájdete spoločnosti, ktoré sú pripravené na predaj aj s ich podrobným popisom, kde nájdete okrem ich názvu aj ich adresu, predmet alebo predmety podnikania a množstvo ďalších údajov. Ak by potenciálnemu kupujúcemu niektoré z uvedených údajov a faktov nevyhovovali a rozhodol by sa pre náležité zmeny, samozrejme je to možné. Jednotlivé zmeny http://tn.nova.cz/clanek/evropska-komise-chysta-valku-s-plasty-zmeny-se-dotknou-vsech.html sa zapisujú do Obchodného registra a až ich zápisom nadobúdajú svoju oficiálnu platnosť.

vízia prosperity a úspechu

Potenciálny kupujúci si vyberie spoločnosť, ktorú má záujem kúpiť pre vykonávanie svojich podnikateľských aktivít, kontaktuje sprostredkovateľa na základe online dostupného formulára a proces, ktorý samotnej kúpe predchádza sa môže začať. Všetky potrebné náležitosti zabezpečuje sprostredkovateľská firmy, takže kupujúci šetrí svoj čas a energiu na iné, pre neho vhodnejšie činnosti ako je samotné vybavovanie potrebných písomností, dokumentov a pripravovanie zmlúv, ktoré sú potrebné a nevyhnutné pre uskutočnenie samotného predaja a kúpy.

Podobné príspevky